What the f.. are you doing here in many lakes????

2 september 2017 - Kalispell, Verenigde Staten

Gisterenavond na een lange reis van meer dan 15 uur dan eindelijk gearriveerd in het gebied many lakes bekend om zijn ...enfin je raad het al many lakes. Het ontvangst was enigszins apart. Hoewel we vantevoren hadden aangegeven dit verlbijf echt te zien als een tussenstop, en ook hadden aangegeven zonder een rental te komen vond de eigenaresse het toch eng dat we geen eigen vervoer hadden, eigenlijk was ze in paniek. Nadat we haar gerustgesteld hadden met de mededeling dat we echt alleen maar wilde slapen beetje wandelen en eten werden we toch verwelkomd.

Inmiddels is het hier zaterdagavond en kunnen we ons avontuur in many lakes alsvolgt samenvatten:

- de vraag what are you doing here wordt zeer frequent gesteld?<?%

- na een zelfstandige wandeling van pak hem beet drie uur ontdekt dat we in grizzly area hebben gelopen (vonden het overigens ook vreemd dat we geen wandelaars tegen kwamen en een aangevretenn hert herbben zien liggen)

- het enige taxibedrijf in montana glacier taxi hebben we meerdere malen moeten loodsen naar de lokatie

- men was zeer verbaasd dat we niet bewapend waren met bearspray?^$

- glacier taxi company een vrouwelijke chauffeur heeft die stoned van de marinuhana en als echte insider toch moeite had om de dreamcatcher lodge te vinden maar zeer geinteresseerd was amsterdam en zelfs een kleine 25 jaar geleden voor school een werkstuk had gemaakt over the foreign country holland (-:  Overigens hebben we het hier over medicinaal gebruik tegen de ziekte van crone) Gelukkig dank zij onze google maps app alsnog op de lokatie terecht zijn gekomen.

Kortom het was een enerverende dag die we in middag en avond hebben afgesloten in het dorpje Big Fork (ik zou zeggen try to find it on the map) maar uiteraard zijn wij er in geslaagd om in dit fantastische dorp te slagen. As heeft een italiaanse handtas gescoord (die ze overigens op het nippertje bij the big fork inn heeft weten te redden pfff) en ik een paar flitsende tijger oorbellen heb gescoord.

Untill next time then reporting from the ranch!!!

Astrid en Marianne

Nb ik zal tzt ook wat foto's posten om onze ervaringen met beelden te ondersteunen

1. Andrea:
    3 september 2017
    Ik zie het helemaal voor me.... Hilarisch!
    Al een berenvel gescoord?
  2. Petra:
    Hallo meiden,

Het avontuur is werkelijk begonnen. Klinkt allemaal een beetje dodgy.....maar wel een ervaring of twee, drie rijker. Pas op voor de bruine beren en vandaag door naar de paardjes. Laten We hopen dat de shuttle bus van de ranch Jullie weten te vinden safe travels....
  3. Tessa:
    Whahahahaha......
  4. Hans en Marianne:
    Hoi dames,
    De schrik sloeg ons om het hart. Maar wat een belevenissen. Voortaan een fiets huren zonder versnelling (humor voor insiders). Wel voorzichtig zijn dames.
    Lieve groetjes
  5. Roy:
    4 september 2017
    Haha, jullie scoren zelfs in een verlaten bergdorp voor accessoires ;-). Veel plezier op de ranch dames, ziet er geweldig mooi uit!